Αποποίηση ευθυνών: Η χρήση αυτού του ιστότοπου λειτουργεί ως weblog (=ημερολόγιο-σημειωματάριο). Όλες οι πληροφορίες που παρέχονται είναι εκπαιδευτικές & προς διερεύνηση. Περισσότερα
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ
Κατ' εμέ για εμπορική χρήση από κάποιους προτείνονται ανεξάρτητες συνδεσμολογίες, τουτέστιν χρήση περισσότερων - διαφορετικών προσαρμογέων (=adaptors) για κάθε έλεγχο.
Στο παρακάτω παράδειγμα φαίνεται μία συνδεσμολογία για τον έλεγχο της μηχανής μόνο.
Fiat 3-Pin Connector 16-Pin OBD2 Connector (Female)
K GRD L 3-PIN MALE |
L GRD K
3-PIN FEMALE |
Επάνω αριστερά η σηματοδότηση της συνδεσμολογίας (GRD στη μέση, L & K-lines με χρώματα)
|
Fiat 3-Pin Connector 16-Pin OBD2 Connector (Female)
1 --------------------------------------> 7 (K-Line)
2 ----------------------------------> 4/5 (Ground)
3 -------------------------------------> 15 (L-Line)
16 --------------------------------> Red Clip (Power)
- 4/5 (Ground) 2 αφορά τη γείωση
- 3 (K-Line) 1 αφορά το airbag
- 7 (K-Line) 1 τη μηχανή
- 1 & 9 (K-Line) 1 το ABS
- 15 (L-Line) 3 ECM DDL2
Θηλυκό βύσμα OBD-II (εμπρόσθια όψη)
1
|
Manufacturer
discretion:
·
VW/Audi/BMW: Switched +12V to tell a
scan tool whether the ignition is on.
|
9
|
Manufacturer
discretion:
·
BMW: TD (Tachometer Display) signal aka
engine RPM signal.
·
GM: 8192 bit/s ALDL where fitted.
·
Ford:
Infotainment CAN-Low
|
2
|
10
|
Bus Negative Line of SAE J1850 PWM only (not SAE J1850
VPW)
|
|
3
|
Manufacturer
discretion:
·
Ford: DCL(+) Argentina, Brazil (pre OBD-II)
1997-2000, USA, Europe, etc.
|
11
|
Manufacturer
Discretion:
·
Ford: DCL(-) Argentina, Brazil (pre OBD-II)
1997-2000, USA, Europe, etc.
|
4
|
Chassis ground
|
12
|
Manufacturer
discretion:
|
5
|
Signal ground
|
13
|
Manufacturer
discretion:
·
Ford:
FEPS – Programming PCM voltage
|
6
|
CAN-High (ISO 15765-4 and SAE J2284)
|
14
|
CAN-Low (ISO 15765-4 and SAE J2284)
|
7
|
K-Line of ISO 9141-2 and ISO 14230-4
|
15
|
L-Line of ISO 9141-2 and ISO 14230-4
|
8
|
Manufacturer
discretion:
·
BMW: Second K-Line for non OBD-II
(Body/Chassis/Infotainment) systems.
·
FIAT:
Infotainment CAN-Low.
|
16
|
Battery
voltage:
·
Type
"A" 12V/4A
·
Type
"B" 24V/2A
|
Ως γνωστό στα οχήματα με 3pin (OBD ISO 9141-2), υπάρχουν 3 διαφορετικά 3πολικά βύσματα, ένα για κάθε έλεγχο (μηχανή, ABS & AIR BAG)
Κατασκευή adaptor OBD-2 (=SAE J1962) σε KKL (=ISO 9141-2 & ISO 14230-4) , συμβατό με το FiatECUScan
χωρίς τη χρήση διακοπτών (OBD to 3 pins adapter)
Το θηλυκό OBD-2 βύσμα θα συνδεθεί με το αρσενικό OBD-2 του διαγνωστικού.
- Για την απόριψη του διακόπτη επιλογής ελέγχου & για να υπάρξει συμβατότητα με το sfw (=FiatECUScan), στους ακροδέκτες 1-3-7-9-12 θα πρέπει να τοποθετηθεί από μία αντίσταση των 27 Ωhm & να συνδεθεί το ένα άκρο όλων τους στη K-line (7)
στους ακροδέκτες 1-3-7-9-12 θα πρέπει να τοποθετηθεί από μία αντίσταση των 27 Ωhm |
& να συνδεθεί το ένα άκρο όλων τους στη K-line |
- Τα υπόλοιπα καλώδια κολλούνται στις επαφές 2, 4-5, 6, 14, 15, 16
Οι κολλήσεις στις επαφές 2, 4-5, 6, 14, 15, 16 |
Επαληθεύστε τη σηματοδότηση των επαφών ως προς την ορθότητά τους σύμφωνα με το τεχνικό σας εγχειρίδιο (& τυχόν τροποποιήσεις βάση του vin βλ περισσότερα εδώ)
Έτοιμα adaptors, αλλά χωρίς όσα προτάθηκαν, θα βρείτε & στο διαδίκτυο (καλού κακού ελέγξτε την ορθότητα της συνδεσμολογίας πριν τα χρησιμοποιήσετε)
Tips για Fiat - Alfa
- Η μηχανή πρέπει να είναι ζεστή & να δουλεύει στο ρελαντί (χωρίς φορτίο)
- ανεβάζουμε τις στροφές αργά μέχρι τις 6000 rpm για 2 sec (γι αυτό αργά)
- αφήνουμε στο ρελαντί για 3 sec
- επαναλαμβάνουμε 3 φορές
- η λυχνία (εφόσον δεν υπάρχει πρόβλημα) πρέπει να σβήσει
Έρευνα & επιμέλεια κειμένου G.T.
Σχετικοί σύνδεσμοι & πηγές
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου